Friday, August 29, 2008

pergilah

senja.
senja selalu mengajaku mengingat tentang sapa seseorang. seandainya kau suamiku aku ingin memelukmu hingga aku tertidur dan melupakan semuanya. tapi sayang kau bukan suamiku:)

hmm.
sebuah belaian sangat lembut, melenakanku. rasanya menenangkan fikirku yang ramai dengan hal hal tak bermakna. mengingatMu membuatku sangat tenang, lepas semua gundah, gelisah serta hingar bingar kerinduan yang meramai dihatiku meredam.

sungguh.
tak diragukan lagi,hanya dengan selalu berfikir tentangNya, aku menemukan hatiku kepada siapa seharusnya aku merindu. walau kadang2 tak mudah juga aku tuk tidak mengingatmu.
Allah bersamaku. Allah menjagaku. Allah menolongku.
Allah akan bersamaku.Allah akan menjagaku. Alah akan menolongku.

amiin.
jangan jangan KAU pergi tinggalkan aku.
kau boleh pergi, pergilah.

No comments: